TOP 5: nejlepší reklamy hollywoodského střihu na českých obrazovkách

Natalie Portman

Reklamy mohou být hloupé, chytré, trapné, vtipné, laciné i velice kvalitně nafilmované. A právě na epesní propagační spoty, které dosahují filmových kvalit, se dnes zaměříme. V minulosti už jsme vám naservírovali TOP 5 vánočních reklam. Tentokráte jsme pro vás vybrali pětici spotů, které nás přikovali k televizní obrazovce svým příběhem a vizuálem.

5) Policejní zátah na novou Kiu Sportage

Scéna, která by se neztratila ani v nadupaném akčním filmu…


4) Miss Dior Natalie Portman

Číslo čtyři a spanilá Natalie Portmanová jakožto slečna Diorová ve světě plném něžné krásy, líbivých obrazů, barev a květin. Za pozornost stojí více reklamních spotů módní značky Dior v hlavní roli s izraelsko-americkou herečkou. My jsme vybrali spot, který byl před časem k vidění na českých obrazovkách.


3) Jack Daniel’s a tohle jsem vždycky chtěl udělat

Věci, které jste vždycky chtěli udělat, ale společenské konvence vám v tom brání. Z naší pětice se jedná o reklamu s nejlepším a nejtrefnějším scénářem. Kéž by byly všechny spoty takto geniálně nápadité. V našich končinách běžely kratší i delší verze, my jsme na YouTube vyštrachali kompletní režisérskou verzi, kterou si můžete vychutnat na následujícím videu. Mým osobním favoritem je scénka: „Taxi! Follow that car.“


2) Coca-Cola středobodem jedné romantické story

Reklamy Coca-Coly tradičně patří ke špičce v této branži. Naši redakci nejvíce upoutal tento filmově romantický příběh, kterým se prolíná lahodné tekuté černé barvivo. Špičkový vizuál a střih v doprovodu výborně zvolené hudby se velice pěkně vyjímal kupříkladu na velkém plátně v Cinestaru, kde byl často k vidění.


1) Lancôme a Zendaya

Nu a máme tu vítěze. Zlato podle verdiktu naší pažótí poroty patří hollywoodské star v reklamě na parfém Idôle značky Lancôme. Pětačtyřicetiminutový spot, v němž se Zendaya na bílém oři prohání velkoměstem Los Angeles, by mohl francouzské kosmetické firmě závidět kdejaký americký biják.

Poselství tvůrců této reklamy směřuje především současné generaci silných a otevřených žen, která sní ve velkém. „Vůdcům zítřka: odvaha, sledování nových obzorů a dláždění nové cesty.“ K čemuž Zendaya dodává: „Vždy říkám, že můj idôle je moje budoucí já.“

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d