Nejpůsobivější, nejúžasnější, velice precizně natočený či absolutně dokonalý. I tak by se podle mého soudu dal vystihnout reklamní spot s názvem Go Beyond, který mě osobně naprosto pohltil. Jde o reklamu, která má propagovat leteckou společnost Turkish Airlines, což se dle mého názoru daří jedna báseň.
Půlminutovou verzi této reklamy, která je podle mě ještě údernější a svižnější, zaznamenala zcela jistě také většina tenisových fajnšmekrů. Spot, kde se mihne rovněž Staroměstský orloj, byl totiž prakticky neustále k vidění během nedávného Australian Open na Eurosportu.
Fascinujících spotů bylo ovšem na této sportovní stanici k vidění více. V paměti mi utkvěl kupříkladu i tento:
Podobně jako všem ostatním zpravodajským serverům českého mediálního rybníčku, i nám jde pochopitelně v prvé řadě o to, vydělávat milióny. Vy jako čtenáři jste až na druhé koleji. Neděláme s tím žádné štráchy a na rozdíl od ostatních to veřejně přiznáme. Tudíž, pokud se vám tento vysoce kvalitní článek líbil, neváhejte ho sdílet a propagovat všemi dostupnými prostředky a staňte se našimi stalkery na té ďábelské, ale tolik potřebné síti, tedy na Facebooku.
Nečekaná vsuvka Jiřího Ovčáčka a Andreje Babiše rozveselila mé nitro v magický pátek 13. října
Technik brouzdající po studiu zpestřil vysílání filmu Pompeje na Nově